Weer in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Putten - WaarBenJij.nu Weer in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Putten - WaarBenJij.nu

Weer in Nederland

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

07 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Haaay iedereen!

Ik ben alweer een weekje in Nederland maar ik heb nog helemaal niks geschreven over mijn laatste weekje Duravel dus dat ga ik nu maar eens doen!
Het laatste weekje was anders dan de andere weken, er waren veel teamleden al naar huis en er waren veel minder gasten op de camping dus je had het veel rustiger met je werk en je had ook vaker en langer pauze. Ook de kok had het veel rustiger dus heel vervelend natuurlijk maar ons eten werd veel lekkerder:D
We hebben woensdag 26 augustus een zwembadshow gedaan, dat was echt geweldig om te doen! We hebben de hele shwembadshow opgenomen en terug gezien, echt heel leuk (alleen doe ik het toch weer minder goed dan ik denk als ik mezelf altijd terug zie, nooit leuk om je eigen hoofd te volgen:P) We deden in de zwembadshow blokken van verschillende musicals. Het begon met een blok van The beauty and the Beast en ik was Belle(A) Dat was echt heel leuk om te spelen! Daarna hadden we een stuk uit the lion king waarin ik moest dansen en moest zwemmen, toen was het pauze en na de pauze deden we een bok met 4 nummers uit verschillende musical en daarna kwam een blok met een stukje van de musical Tarzan waarin ik aap mocht spelen, echt leuk om te doen! Ze zwembadshow ging echt super goed en we kregen veel leuke reacties!!!!!!

Verder mocht ik die donderdag de avond organiseren en precenteren. Het thema was oud hollandse spelletjes dus ik had alle spelletjes bedacht en bij elk spel stond een begleider. De jongens waren als oude dames verkleed en de meiden als mannen, echt heel leuk om te zien, vooral de oma´s waren de hele avond om te lachen! na de 4 spellen gingen we bij het Podium een soort ik hou van holland spel doen. En natuurlijk, als ik iets moet doen dan hebben we een heel frans team bij in hou van holland en ik kan nog geen woord frans, gelukkig deed martijn het licht en geluid en kon vanuit daar alles door zijn microfoon vertalen(A) Het was een hele gezellige avond en de volgende dag kwamen er nog gasten naar me toe om te vertellen dat ze zich zeker hadden vermaakt, altijd leuk om te horen toch!!:D

Die vrijdag kregen we super te eten. Er was een bbq georganiseerd in het restaurant en het personeel mocht voor 1 keer ook daar eten aan onze eigen tafel met een bordje erop: Personeel (klinkt toch weer belangrijk he:P). Echt het beste eten wat ik heb gegeten daaro! Een top afscheidsmaal. Die avond was er een filmavond dus lekker rustig, de mensen die de volgende dag naar huis gingen waren in de avond uitgeroosterd om onze spullen in te pakken dus ik kon ook meekijken met de film madagascar 2. daarna lekker gezeten en gekletst aan de bar en na 12uur (als de bar dicht gaat en alle gasten naar de caravan) zaten we met het overgebleven stukje team om de open haart heen en gingen we het afscheidslied zingen (dat is traditie geworden). De meeste huilen en ik natuurlijk ook want het is toch raar om weg te gaan, de volgende dag zijn we om half 7 vertrokken naar Nederland, geen leuk afscheid maar wel een hele gezellige terug reis. Veel gelachen in de bus en ik was meteen weer helemaal gewend aan thuis. Naja, ik werd de volgende dag wakker en ik moest ffe kijken, ik was even vergeten dat ik alweer thuis was....

Het was echt een super ervarig op Duravel en ik heb daar erg veel geleerd. Het was een super team en ik zal het nooit vergeten!!!!!!!!!!! Ik hoop er volgend jaar weer terug te komen en weer een super tijd van te kunnen maken!!!!!!!!!!!

Op naar mijn volgende reis! Au pair! Ik ga weer alles proberen bij te houden op deze site dus ik zou t super vinden als jullie t allemaal gaan lezen:D

Doeidoei!!!!!!!!!!!!!(K)

• 09 September 2009 - 09:16

Ria:

Hoi Anouk,
    Het zal wel weer even wennen zijn om thuis in het regeel te lopen? Je hebt een hele leuke ervaring gehad in Duravel en straks je volgende reis, ik ga je weer helemaal volgen!