Socializen!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Putten - WaarBenJij.nu Socializen!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Putten - WaarBenJij.nu

Socializen!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

09 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Haaay iedereen,

Sorry sorry sorry maar t is hie zo druk druk druk dat ik niet veel tijd heb om een berichtje te sturen.
Er is hier al heel veel gebeurt in de tussentijd. Gister geholpen bij de spooktocht. Ik zorgde ervoor dat mensen zich konden inschrijven in in moest groepen maken en zorgen dat de mensen optijd en met zijn alle in de bus stapte en naar t bos gingen. En er kwam nog een extra taak bij: huilende, bange kindjes opvangen, spokentoch he:P
Verder heb ik straks bespreken voor de show van dinsdag: disconight en gaat morgen tarzan de mucial opgevoerd worden en vrijdag is er weer een dinnershow.

Ffe denken, wat heb ik nog meer meegemaakt. Er is weer spelenkermis geweest, mijn ouders zijn net 5 dagen langs geweest en die hebben fotos gemaakt toen ik mevrouw China was. Met de spelenkermis was t thema landen en ik heb ook een avondje typetje gespeelt. Echt super leuk om te doen!!!!! Dat mag ik dus vaker spelen. We hadden een verhaaltje dat puk druk een film had gezien dat mensen onzichtbaar gemaakt konden worden met een drankje, en ter prinses (ik) geloofde dat niet. Zei ging t bewijzen en mij zo'n drankje geven en ik moest rondjes draaien en springen enzo. Toen kon ze me niet meer zien en ik ging t geloven, ik werd bang en ze moest me weer trg toveren, dat ging ze dus doen en ik kreeg weer een drankje en moest weer springen en draaien enzo. Toen viel ik bijna van t podium af (niet ingeplant) en puk druk moest heel hard lachen, toen was ik dus weer zichtbaar anders kon ze dat niet zien!!!!!!!!:P
Die avond was ik wel vet ziek geworden want ik kreeg eerst een dubbele wiski met limonade (hier moet ik ranja zeggen!:P) en daarna bacardi met limo. Dat wist ik op dat moment niet, ik wist niet dat er zoveel drank in zat maar wet dat t heel vies was, ik lus t allebij ook echt niet. heel drama en iedereen boos en ik ziek in bed, alle andere frustraties over een aantal mensen werden er uit gegooit en blablabla. Iig, ik was de volgende dag gewoon weer beter en alles is uitgepraat en excuses zijn aangeboden. T was echt niet persoonlijk bedoeld maar dat wist ik zelf ook wel! Gewoon een uit de hand gelopen grap.

Binnenkort mag ik met andere mensen kindertheater spelen en andere leuke dingen doen!
Verder weet ik niet wat ik allemaalIn de spoel gestaan, bij de bar ben ik ingewerkt en ik sta veel in de snakcbar (nee niet te eten maar te bakken en gasten te helpen:P)

Deze week heb ik een gesprek met grote Esther en dan bespreken we ook wanneer ik naar huis ga enzo!

En nog iets anders. Ik heb helemaal geaccepteert bij Trael active en mijn referenties zijn gebelt en goedgekeurt. Mijn pakket is opgestuurt naar Parijs en er is al een gezin die interesse heeft! Daar ga ik binnenkort mee bellen enzo!

Tot snel hoop ik met meer nieuws en iedereen bedacht voor de leuke reacties en sorry dat ik zo laat reageer enzo maar t is hier druk druk druk!!!!!! Lisette ook bedankt voor je leuke kaartje, binnenkort krijg je er 1tje trg maar ik heb alleen je adres niet dus als je die zou willen geven??(A) en mijn eerste verjaardagskaart is ook al binnen!!!!!!! Super lief.

Dikke smakkerdsssss!!!!!!!
(K)(L)

  • 13 Augustus 2009 - 14:45

    José:

    Hé Noukie,

    Een beetje late reactie op je verslag en je weet het ook al maar je pappie, mammie, zussie en broertje hebben erg genoten van je op Duravel. We zijn supertrots op je! Het is heerlijk om te weten dat je zo naar je zin hebt (op een borrel'grap' na dan).
    Ik hoop dat je vrienden/vriendinnen toch wel op Hyves van zich laten horen want op deze site mis ik ze nogal.
    Dikke kus, mama

  • 15 Augustus 2009 - 11:38

    Linda:

    Heee!

    Wat leuk wat je allemaal doet! Elke keer lees ik je bloggie en ik geloof dat je het super naar je zin hebt!...:D..

    Vet goed van die goedkeuring!...Ga je als je terug bent alweer weg...:(..
    Heb je wel zin om weer naar huis te gaan en ons weer even te zien?

    KUS
    (L)

  • 16 Augustus 2009 - 10:58

    Anouk Van Putten:

    haay lin!

    Lief dat je een reactie plaatst!
    En tuurlijk heb ik er weer zin in om jullie allemaal weer te zien! Maar ik vermaak me hier ook nog wel hoor! Echt een topteam en super leuk werk.
    Hoe gaat t met jou?? Lekkere vakantie en nog een belangrijkere vraag: Hoe gaat t met daily?? (hoe je t ook schrijft:P) nog steeds trouwplannen??:D en helemaal klaar voor je nieuwe school?? Heb je er zin in??

    Ik weet nog steeds niet wanneer ik naar huis komt. Dat hangt van een meisje af, die gaat waarscheinlijk weer in nederland met een nieuwe opleiding beginnen en als dat doorgaat mag ik tot midden september blijven en dan ga ik alleen met het vliegtuig naar huis (eng!!!:P) en als t toch niet door gaat ga ik 29 augustus met veel mensen mee met t busje.

    Nou ik ga mijn volgende blog weer schrijven!

    Kussies! love you!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 September 2009

Weer in Nederland

21 Augustus 2009

Jarig geweest!!!!:D

16 Augustus 2009

Ben ik weer!

09 Augustus 2009

Socializen!!!

30 Juli 2009

De eerste 2 shows met succes gezet!:D
Anouk

Haay! Dit is mijn on line dagboek en hier ga ik zoveel mogelijk vertellen over mijn reisbelevenissen!!!! In 2009 en 2010 ben ik 2 maanden werkzaam geweest als animatieleidster op camping Duravel! Mijn reisverslagen kan je vinden bij andere reizen en dan de eerste! Tussendoor ben ik 8 maanden au pair geweest in Parijs. Bij andere reizen vind je ook over dit avontuur reisverslagen! Mijn 3e reis waar in reisverslagen over geschreven heb was toen ik voor een maand in Malta was voor een talencursus Engels en mijn laatste reisje was naar Singapore en Bali. Ook nu zal ik mijn vrienden en familie op de hoogte houden van mijn avonturen tijdens mijn stage in Chiang Mai voor de a.s. 6 maanden! Ik hoop dat jullie allemaal een leuk berichtje achter zullen laten bij mijn reisverslagen! Liefs!

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 28489

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 11 Maart 2014

Scriptie schrijven over Myanmar

03 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Stage in Chiang Mai, Thailand

11 Maart 2012 - 08 April 2012

Studiereis in Singapore en Bali

30 Juli 2011 - 27 Augustus 2011

Taalreis in malta

24 September 2009 - 05 Juni 2010

Au pair in Jouy-en-Josas

11 Juli 2009 - 29 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: