Ben ik weer! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Putten - WaarBenJij.nu Ben ik weer! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Putten - WaarBenJij.nu

Ben ik weer!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

16 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

haaaaaaaaaaayyy!!

Nou ik heb alweer een weekje niks van me laten horen terwijl ik t idee heb dat ik gister nog achter dit ding heb gezeten, de tijd gaat zo snel hier! Vandaag heb ik een lekker rustig rooster, ik heb van 12 tot 4 uur pauze, is me nog nooit overkomen! Heerlijk, maar om 3 uur gaan zenna en ik weer ffe dingen organiseren. Zenna en ik organiseren voor aankomende woensdag de spelenkermis, dat wordt weer de drukste dag! Wel heel leuk om te organiseren, ik mag als tes prinses de hele ochtend precenteren, met een microfoon doo de camping. Dan loop ik langs alle spelletjes en kijk hoe alles gaat, ik zorg dat alles goed gaat en dat iedereen zich vermaakt, ook ga ik aan t begin van de dag de groepjes makeen en al dat sorrt dingen, ochtend gymnastiek. Zenna loopt rond, gewoon als zichzelf voor de echte noodzaken.

Ook heb ik weer kindertheater gespeelt samen met kating bling bling en t verhaaltje ging over dat ik had leren toveren.

Afgelopen week hebben we weer mooie shows in elkaar gezet, tim en ik hebben voor donderdagavond de discoavond georganiseerd en voor vrijdag hadden Ellis en Esther weer de dinnershow voorbereid. Dat was natuurlijk weer super, serveren en dansen op 1 avond! ENNN!!! Het aller leukste was nog dat de baas van de camping me een compliment gaf. Hij was ook komen eten met zijn vrouw en een paar gasten en toen ik het hoorfgerecht kwam brengen pakte hij mijn arm en fluisterde in mijn oor: Een groot compliment voor jou dans. Dus tja, dat was heel vet om te horen natuurlijk, al helemaal van hem:P

Aankomende week gaan zenna en ik dus de spelenkermis organiseren en samen met ellis ga ik voor vrijdag hsm voorbereiden maar dat is niet zoveer werk omdat we dat al vaker hebben gedaan. Verder heb ik natuurlijk ook de andere diensten zoals spoel/corvee, ijssalon, pizza, snack, zwembaddienst, miniclub, superclub en weet ik veel wat allemaaal. Dat merk ik de avond van te voren wel wat ik heb. Om 4 uur moet ik beginnen met werken in de snackbar tot 8uur en dan heb ik daarna de hele avond schminken, dat is het enige wat ik standaard elke zondagavond bij t welkomsdrankje doe. Verder is elke ochtend, middag en avond weer anders.

Vanmorgen hebben we weer 2 teamleden uitgezwaait. Er zijn er nu al 5 naar huis van de 36. Heel raar want nu loopt langzaam alles langzaam leeg. van de week gaan er weer 3 weg en zaterdag gaan er veel weg en dan over 2 weken gaan er nog meer weg en dan is er nog maar een heel klein teampje over. Net zoals vanochtend merk je heel goed dat we een heel hecht team zijn, heel veel mensen moesten huilen, je steekt elkaar natuurlijk ook gewoon aan, zelfs een paar jongens lieten een traan. Echt stom want nu gaat t team langszaam uit elkaar. Maarja, er komt nog een reunie en die wordt volgens mij vet gezellig!!! Hele hereniging!

Ik vermaak me hier zeker nog wel maar ik weet nog niet wanneer ik trg kom.
Wat ik al heb gezegt in eenn reactie bij mijn vorige blog: Er is een meisje hier die waarscheinlijk weer gaat beginnen in Nederland met een opleiding en als dat doorgaat ga ik midden september weg, helemaal alleen met t vliegtuig (!!!!!!) en anders ga ik met een aantal van hier 29 augustus met t busje naar huis.

EN nu het belangrijkste!!!!!!!!!!! Ik ben over 2 daagies jarig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D eindelijk 18! Voor mijn vriendinnengroep heel oud maar hier denken ze allemaal dat ik 19 of 20 wordt:P
IK ben namelijk ook 1 van de jongste hier. Maar morgen nacht hebben we dus dubbel feest want laura een ik zijn dan allebij jarig! Wordt gezellig en ik verwacht wel dat jullie allemaal een drankje op mij drinken he!!!!!!!!:P

Nou ik ga mijn kamer eens opruimen!
Dikke smakkerds!!!!!!!(L)

  • 16 Augustus 2009 - 14:03

    Tineke:

    Hoi Anouk,

    Al vast gefeliciteerd met je verjaardag. 18 al weer waar blijft de tijd. Hoop dat jullie feestje geslaagd wordt. Veel geluk voor het nieuwe jaar. Volgens je moeder moet ik ergens stemmen maar ik weet niet meer hoe dat moet. Zal het Leonie wel vragen die zal het waarschijnlijk wel weten hoe dat werkt.

    Groetjes Tineke


  • 17 Augustus 2009 - 20:27

    José:

    Hoi Anouk,
    Wat superleuk dat je van je baas complimenten krijgt. Nog ff en dan is mijn grote dochter 18 jaar. Ben benieuwd of je dan echt volwassen bent:P We denken aan je en nemen een dubbele borrel. Raar dat je niet thuis bent... Veel plezier natuurlijk met het feestje. En ach dat cadeautje van ons stelt natuurlijk niet veel voor maar we hopen dat je het toch leuk vindt en ook nog even aan ons denkt. Heleboel verjaardagskussies

  • 17 Augustus 2009 - 20:35

    Theo En Lucia:

    He Anouk,

    Ik zie het al... je hebt het heel erg naar je zin daar in "la douce France"....
    Moet je veel Frans praten? Of zijn er daar alleen maar neder-landers?
    Waarschijnlijk zie ik a.s. weekend je ouders en dan zal ik eens even precies horen hoe het nu met je is...

    Heel veel plezier morgen op je 18e verjaardag en van harte gefeliciteerd van ons....
    en niet teveel bacardi drinken hé... volgens mij kun je daar helemaal niet zo goed tegen.....

    xxxxx

    Lucia (en Theo)

  • 17 Augustus 2009 - 21:03

    Wytze:

    Heeyyy Noukiee:D

    Ik feliciteer je straks nog wel even, maar bij deze! GEFELICITEERD!!!...

    En leuk te horen dat je je vermaakt (H) Drinken doe ik zeker, en die ene zal ik wel op jou doen haha. Als je terug bent doen we wel even hapje eten dan doen ofzo.

    kus

  • 18 Augustus 2009 - 15:24

    Marianne & Laudy:

    Hé Anouk! Gefeliciteerd met je 18e verjaardag. Zo te lezen heb je het erg goed naar je zin. We hoorden van jullie mam dat het volop feest is vandaag voor jou. Leuk zeg! Nog veel plezier daar in het zuiden van Frankrijk.

    Groetjes van ons.

  • 18 Augustus 2009 - 17:55

    Oma V Putten:

    Anouk,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Jammer dat ik je nu geen dikke kus kan geven maar dat hou je nog tegoed. Ik ben blij dat je het naar je zin hebt en nog heel veel plezier en veel liefs van Oma

  • 18 Augustus 2009 - 19:01

    Trees,Eddy And Kids:

    Hoi Anouk, Van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag!!! We zullen allemaal een borrel op deze feestelijke dag op jou nemen. En nog heel veel plezier de komende weken!!!

  • 19 Augustus 2009 - 08:37

    Ria:

    Hoi Anouk, van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag en hoop dat je heel veel plezier hebt gehad. i.p.v. een borrel heb ik koffie genomen, je weet dat de van Putters koffieleuten zijn. Fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt, tot je volgende bericht weer, doeiiii.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 September 2009

Weer in Nederland

21 Augustus 2009

Jarig geweest!!!!:D

16 Augustus 2009

Ben ik weer!

09 Augustus 2009

Socializen!!!

30 Juli 2009

De eerste 2 shows met succes gezet!:D
Anouk

Haay! Dit is mijn on line dagboek en hier ga ik zoveel mogelijk vertellen over mijn reisbelevenissen!!!! In 2009 en 2010 ben ik 2 maanden werkzaam geweest als animatieleidster op camping Duravel! Mijn reisverslagen kan je vinden bij andere reizen en dan de eerste! Tussendoor ben ik 8 maanden au pair geweest in Parijs. Bij andere reizen vind je ook over dit avontuur reisverslagen! Mijn 3e reis waar in reisverslagen over geschreven heb was toen ik voor een maand in Malta was voor een talencursus Engels en mijn laatste reisje was naar Singapore en Bali. Ook nu zal ik mijn vrienden en familie op de hoogte houden van mijn avonturen tijdens mijn stage in Chiang Mai voor de a.s. 6 maanden! Ik hoop dat jullie allemaal een leuk berichtje achter zullen laten bij mijn reisverslagen! Liefs!

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 28501

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 11 Maart 2014

Scriptie schrijven over Myanmar

03 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Stage in Chiang Mai, Thailand

11 Maart 2012 - 08 April 2012

Studiereis in Singapore en Bali

30 Juli 2011 - 27 Augustus 2011

Taalreis in malta

24 September 2009 - 05 Juni 2010

Au pair in Jouy-en-Josas

11 Juli 2009 - 29 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: