Showsssss!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Putten - WaarBenJij.nu Showsssss!!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Putten - WaarBenJij.nu

Showsssss!!!!!!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

26 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Haaay mensen!!

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws (orginele zin:P)
Het slechte nieuws: Degene die de chef entertainment was|is die is 1,5 weken geleden naar huis gegaan omdat t niet goed gaat met haar vader. Echt heel vervelend!
Het goede nieuws: Ik wilde dat dit goede nieuw anders was ontstaan dan uit t slechte nieuws maar nu zei dus naar huis is mogen Ester, Tim, Ellis en ik samen samen de shows overnemen. Eerst heeft grote Ester (de manager) het overgenomenzodat wij konden inkomen maar die heeft het veel te druk om dat het hele hoogseizoen te doen (in het voorseizoen leid zei wel de shows.

Ester en Tim zijn hier al vanaf de meivakantie dus die kennen de meeste dansen al en Ellis is een crea/bea met decoor enzo en ik help bij allebij mee! gister gingen we met zijn 4e vergaderen en de shows van dinsdag en woensdag vullen. Vrijdag heet de show las vegas en woensdag is het tropical night. We hebben gekeken welke mensen we in de show willen en welke dansen. We hebben ook nieuwe nummers toegevoegd dus Ester en ik hebben vandaag de choreo´s bedacht (zijn we net mee klaar). We hebben 1 vette dans bedacht op het eind nummer van step up 1. Het wordt een vette show allebij de dagen en ik vind t super leuk dat ze ons de kans geven om de shows te leiden. Morgen, dinsdag en woensdag dus repeteren en de dansen aan de rest aanleren en ´s avonds knallen!!!!!
Mijn danskriebels zijn weer helemaal omhoog gekomen! Ik had t zo gemist dat ik er nu heel veel van aan t genieten ben. Vanavond de regie en de songteksten enzo maken en uitdelen en dan zijn we klaar voor de repetities.

Verder was gister de welkomsmarkt, net als vorige week ging in bij de miniclubstant allemaal kindjes sminken, echt leuk om te doen! Ik kan ook een beetje crea-bea sminken hoor!!!!!:P
En afgelopen vrijdag was er ook een show! Die was echt super goed gegaan en we kregen heel veel leuke reacties van gasten, ze vonden het een van de beste shows tot nu toe. De show was een comi van allemaal leuke nummers uit musicals.
Afgelopen week heb ik ook veel gedaan aan de decoors van de shows, ook heel leuk om te doen dus ik vermaak me hier prima!

Nou ik stop weer, ik moet zo in de snackbar werken.
Sterkte voor de mensen die in Nederland zijn! Ik heb gehoort dat t geen mooi weer is!

Dikke smakkerd vanuit t zonnige France!!!!!

  • 27 Juli 2009 - 10:45

    Rene Jose Maike Max:

    Hé lieve Noukie, we hebben je verhalen weer gelezen. Goed dat we al op de hoogte waren van het ongelukje. Nog 8 nachtjes en dan gaan we het beleven. We hebben echt zin in een paar leuke shows. Dat is op onze camping niet erg veel aan. Maike mist je nog het meest. xxxxjes

  • 27 Juli 2009 - 15:48

    Nina T:

    Heeeeeeeeeey Nouk!:D
    Zo ik ben weer helemaal geupdate:p want ben net terug van vakantie en wilde toch even kijken wat je daar allemaal beleeft!
    en het klinkt echt allemaal superleuk!
    lekker druk, dus geen tijd om te vervelen.
    ben erg blij dat je het zo leuk hebt,want het kan natuurlijk ook erg tegenvallen..veel plezier nog even en ik hou je verhalen in de gaten:D
    dikke kus

  • 28 Juli 2009 - 19:51

    Nina V:

    hoooooooooooi,
    nou ik heb alles weer lekker bij gelezen. het klinkt allemaal super leuk, en gelukkig heb je het zo naar je zin daar! ik zal je lekker blijven volgen, want ik vind het heel leuk om alles te lezen. heel veel plezier nog, je zal ondertussen wel lekker bruin zijn. ik ben trots op je voor wat je daar allemaal doet!
    een hele dikke kus
    nina (v)
    p.s heeft het turkse oog je al goed beschermd?;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 September 2009

Weer in Nederland

21 Augustus 2009

Jarig geweest!!!!:D

16 Augustus 2009

Ben ik weer!

09 Augustus 2009

Socializen!!!

30 Juli 2009

De eerste 2 shows met succes gezet!:D
Anouk

Haay! Dit is mijn on line dagboek en hier ga ik zoveel mogelijk vertellen over mijn reisbelevenissen!!!! In 2009 en 2010 ben ik 2 maanden werkzaam geweest als animatieleidster op camping Duravel! Mijn reisverslagen kan je vinden bij andere reizen en dan de eerste! Tussendoor ben ik 8 maanden au pair geweest in Parijs. Bij andere reizen vind je ook over dit avontuur reisverslagen! Mijn 3e reis waar in reisverslagen over geschreven heb was toen ik voor een maand in Malta was voor een talencursus Engels en mijn laatste reisje was naar Singapore en Bali. Ook nu zal ik mijn vrienden en familie op de hoogte houden van mijn avonturen tijdens mijn stage in Chiang Mai voor de a.s. 6 maanden! Ik hoop dat jullie allemaal een leuk berichtje achter zullen laten bij mijn reisverslagen! Liefs!

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 28510

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 11 Maart 2014

Scriptie schrijven over Myanmar

03 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Stage in Chiang Mai, Thailand

11 Maart 2012 - 08 April 2012

Studiereis in Singapore en Bali

30 Juli 2011 - 27 Augustus 2011

Taalreis in malta

24 September 2009 - 05 Juni 2010

Au pair in Jouy-en-Josas

11 Juli 2009 - 29 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: