mijn eerste daggie!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Putten - WaarBenJij.nu mijn eerste daggie!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Putten - WaarBenJij.nu

mijn eerste daggie!!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

12 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Bonjour iedereen!

De reis is goed gegaan, ik was gister om half 12 aangekomen en toen heb ik bijna gelijk het hele team gedag kunnen zeggen, veel lagen nog in het bos verstopt of waren een groepje aan het leiden voor de spooktocht dus sommige zagen er iets minder charmant uit toen ze trg kwamen, onder de smink en takken enzo:P maar wel heel leuk. Ik voel me hier al helemaal thuis en het is echt super gezellig met iedereen.
Ik slaap met nog 6 andere meiden op een kamer en het stagekamp is eigenlijk gewoon 1 groote sooi, lekker t gevoel alsof ik in mijn eigen kamer zit maar mam, ik kan je vertellen, het is hier echt 1000 keer erger dan mijn kamer hoor! Maar ik kan er super in leven:P
Vandaag was mijn eerste dagje vrij en ik heb dus lekker gezwommen, gezont en gezellig bij de bar gezeten enzo met mensen van t team. straks ga ik lekker uit eten met nog 4 mensen die vandaag ook een dagje vrij hebben en morgen gaat t dan echt beginnen!
ik weet nog niet precies mijn planning voor morgen maar ik moet iig veel repeteren voor de dinnershow van dinsdag en vrijdag doe ik mee met de musical high school musical. Ik ben martha, dat is een dikke studiebol die gaat bekennen dat ze hip-hop stiekem toen leuker vind dan huiswerk:P
Verder ga ik echt alles zo'n beetje doen hiero de komende weken dus dat horen jullie nog allemaal.

nou people! Ik hoor alle verhalen vanuit Nederland hoop ik wel toch??!!
Ik ga uit eten!:D

dikke smakkerd uit France!!!!(L)

• 12 Juli 2009 - 17:59

Maike:

Hey zus,
    zo te lezen gaat het SUPER daar. Ik hoop dat als wij er zijn dat we dan ook HSM kunnen zien, ik zou je wel als Marta willen zien swingen hoor:P

xjes Maike

• 13 Juli 2009 - 06:54

Ria :

Hoi nicht van me, ik ga je helemaal volgen. Veel plezier op de camping.

• 13 Juli 2009 - 18:33

Theo En Lucia:

He Anouk,

zolang wij nog thuis zijn, zal ik af en toe eens even je website bekijken. Leuk hoor!!! Ik weet dat Mara ook een keer deze site gebruikt heeft toen ze naar Vietnam ging... Werkt super! Veel succes met werken en plezier maken daar!!

• 14 Juli 2009 - 11:37

Judith:

Hallo Nichtje

Heel veel suc6 daar in Frankrijk, ben benieuwd naar je verhalen!

Veel plezier!

Liefs Judith

• 15 Juli 2009 - 18:28

Nico:

Hai nicht,

Kleintjes worden groot. Ik zal zo nu en dan inloggen en je vakantie/werkstage volgen. Zelf gaan wij 27 juli naar Turkije voor 2 weken. Kan dan niet meer kijken. Succes in Frankrijk en tot ziens.

Gr. Nico, Carla, Barry en Danny.

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

30 Juli 2009

De eerste 2 shows met succes gezet!:D
Anouk

Haay! Dit is mijn on line dagboek en hier ga ik zoveel mogelijk vertellen over mijn reisbelevenissen!!!! In 2009 en 2010 ben ik 2 maanden werkzaam geweest als animatieleidster op camping Duravel! Mijn reisverslagen kan je vinden bij andere reizen en dan de eerste! Tussendoor ben ik 8 maanden au pair geweest in Parijs. Bij andere reizen vind je ook over dit avontuur reisverslagen! Mijn 3e reis waar in reisverslagen over geschreven heb was toen ik voor een maand in Malta was voor een talencursus Engels en mijn laatste reisje was naar Singapore en Bali. Ook nu zal ik mijn vrienden en familie op de hoogte houden van mijn avonturen tijdens mijn stage in Chiang Mai voor de a.s. 6 maanden! Ik hoop dat jullie allemaal een leuk berichtje achter zullen laten bij mijn reisverslagen! Liefs!